Take-Two
Take-Two

Take-Two نظر چندان مثبتی در خصوص استریم بازی‌های ویدیویی ندارد

تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و هیچ چیز نمی‌تواند این سرعت را کاهش دهد. به صورت روزانه شاهد انتشار اخبار در خصوص انتشار مدل های جدیدتر از محصولات مختلف هستیم. در این میان صنعت بازی های ویدئویی نیز که به شدت وابسته به تکنولوژی می باشد، قدم به قدم با این موضوع پیشرفت می‌کند. یکی از مهمترین موضوعاتی که پیشرفت تکنولوژی به کاربران سرتاسر دنیا هدیه داد، تغییر فرم فیزیکی به دیجیتال بود. به هر حال هنوز هم بسیاری از مصرف‌کنندگان برخی از محصولات را به صورت فیزیکی تهیه می کنند اما نمی‌توان منکر افزایش محبوبیت محصولات دیجیتالی شد. در صنعت بازی های ویدیویی، تقریباً بیشتر مخاطبان محصولات دیجیتالی را ترجیح می‌دهند. همچنین متوجه شدیم که کمپانی سونی و مایکروسافت قرار است که کنسول های تمام دیجیتالی را به بازار عرضه کنند. در این میان موضوع بسیار مهمی نیز وجود دارد و آن مقوله استریم کردن بازی های ویدیویی می باشد. بسیاری از کمپانی های بزرگ، نقشه‌هایی برای پیشرفت دادن این موضوع در سر دارند. اما آیا استریم کردن بازی های ویدیویی، آینده این صنعت خواهند بود؟ به تازگی مدیرعامل کمپانی Take-Two در خصوص این موضوع اظهاراتی داشته است. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

اولین قدم بزرگ در خصوص موضوع استریم کردن بازی های کامپیوتری در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی توسط کمپانی گوگل برداشته شد. این کمپانی پلتفرم استریمینگ استیدیا را روانه بازار کرد که متاسفانه استقبال کمی از آن صورت گرفت. سپس در روزهای گذشته متوجه شدیم که سرویس استریمینگ مایکروسافت تحت عنوان اکس کلاود راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید :  لیست شدن Watch Dogs Legion در فروشگاه آمازون

به تازگی مصاحبه‌ای بسیار مفصل و طولانی از سمت پایگاه پرتوکل با مدیر اجرایی کمپانی بزرگ Take-Two تدارک دیده شده است. در این مصاحبه در خصوص موارد بسیار متنوعی صحبت شد. آقای زلنیک در خصوص نسل نهم کنسول‌ها و همچنین فعالیت‌های کمپانی و نقشه‌ها و برنامه ریزی‌های تدارک دیده شده، صحبت کرد. آقای زلنیک در خصوص استریم کردن بازی های ویدیویی نیز اظهارات جالبی داشت. وی معتقد است که شور و هیجان به وجود آمده از سمت مخاطبان برای این مقوله، درست مانند شور و هیجان به وجود آمده برای تکنولوژی واقعیت مجازی، است. آقای زلنیک معتقد است که سرویس های کلود گیمینگ نمی توانند تمام نیاز مخاطبان را برقرار کنند. توجه شما عزیزان را به قسمتی از گفته‌های ایشان جلب می‌نمایم:

حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون کنسول نسل هشتمی به فروش رسیده و از طرفی میلیاردها کامپیوتر شخصی در دسترس کاربران قرار دارد. اگر بخواهیم بازی‌های ویدیویی را در دسترس کاربران گوشی‌های همراه قرار دهیم و سرویس‌های ابری گیمینگ بسازیم، کاری نسبتا پرهزینه و کم درآمدی انجام داده ایم زیرا افرادی که به صنعت بازی های ویدیویی علاقه مند هستند، کنسول های مربوطه را خریداری می کنند. تا به امروز بیش از ۱۳۵ میلیون نسخه از GTA V به فروش رسیده و همچنین نسخه جدید رد دد ریدمپشن بیش از ۳۲ میلیون نسخه به فروش رسیده است. تمایل داشتم که سرویس های ابری بتوانند این ارقام را دو و یا سه برابر کنند اما این اتفاق هیچ گاه رخ نخواهد داد.

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود در خصوص نبود اینترنت پرسرعت در سرتاسر دنیا و شرایط لازم صحبت کرد. به هرحال گفته‌های مدیرعامل کمپانی Take-Two دور از عقل نیست. اما کمپانی های دیگر همانند مایکروسافت و گوگل سعی در گسترش سرویس های ابری دارند. مثل همیشه باید منتظر ماند و نتیجه را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید :  اولین نظرات منتقدان در خصوص The Last of Us Part 2

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

`