Quantum Error
Quantum Error

Quantum Error گیم پلی و اتمسفری شبیه به DOOM 3 و Dead Space دارد

بازی های مرتبط

این روز‌ها نام Quantum Error در بسیاری ار پایگاه‌های خبری مشاهده می‌شود. با وجود اینکه هنوز تریلر کاملی از گیم پلی مشاهده نکرده ایم،‌ توسعه دهندگان تصمیم گرفتند که با گفته‌هایشان مارکتینگ بازی را به پیش ببرند. می‌دانیم که بازی در ژانر ترسناک دسته بندی می‌شود. اما گیم پلی آن چگونه است؟ حال و هوا و اتمسفر آن به چه شکلی طراحی شده است؟ به تازگی توسعه دهندگان اظهار داشته اند که حال و هوای کلی گیم پلی شباهت‌های فراوانی به دو فرنچایز دوست داشتنی یعنی دووم و Dead Space دارد. اگر تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی دارید، در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

بازی ترسناک تیم کیل مدیا نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده و همه‌ی آن‌ها تشنه‌ی اطلاعات بیشتر هستند. این میزان از جلب توجه به دو دلیل به وجود آمده: اول اینکه Quantum Error یک بازی نسل نهمی محسوب می‌شود و این موضوع به خودی خود، هیجان انگیز است. دوم اینکه تیم کیل مدیا وعده داده که برای توسعه‌ی این اثر، از قدرت سخت افزاری پلی استیشن ۵ و قابلیت‌های ویژه‌ی آن استفاده کند.

به تازگی مصاحبه‌ای با دو تن از کارمندان استدیوی تیم کیل مدیا یعنی آقای داکودا جونز و میک جونز (از سمت پایگاه خبری – تحلیلی گیمینگ بولت) تدارک دیده شده است. آن‌ها اظهار داشتند که بازی شباهت بسیار زیادی به دووم ۳ و همچنین فرنچایز Dead Space دارد. در مسیر گیم پلی، با پازل‌های متعددی برخورد خواهید کرد. توجه شما عزیزان را به قسمتی از گفته‌های توسعه دهندگان جلب می‌نمایم:

Quantum Error شباهت بسیار زیادی به دووم ۳ و یا Dead Space (با دوربین اول شخص) دارد. گیم پلی از زاویه‌ی دید اول شخص روایت می‌شود و بسیار کند و تنش‌زا است. مکانیک‌های مختلقی در بطن گیم پلی نهاده شده و شخصیت‌ها دارای قابلیت‌های منحصر به فرد و ویژه‌ای هستند.

پازل‌های متعددی در راه شما قرار خواهند گرفت. در برخی از مراحل باید اکسیژن ذخیره شده‌ی خود را مدیریت کنید. اتفاقات مختلفی در طی گیم پلی برای شما رخ خواهد داد.

اما سبک و سیاق ترس و تنش در Quantum Error به چه صورت است؟ آیا بازی به سمت اکشن تمایل؟ آیا تعادلی میان ترس و اکشن وجود دارد؟ بر اساس گفته‌های کارمندان استدیوی تیم کیل مدیا، کوانتوم ارور با اتمسفر گیرا و دلهره آورِ خود، سبب ترسیدن بازی کننده می‌شود. توسعه دهندگان طراحی اتمسفر را به طراحی Jump Scare و سکانس‌های از پیش تعیین شده، ارجع دانسته اند:

در وهله‌ی اول، قصد داریم که مکانیک‌های تیراندازی و اکشن را به صورت کامل در Quantum Error قرار دهیم. برای ترساندن مخاطبان خود، تصمیم گرفتیم که اتمسفری گیرا خلق کنیم، نه اینکه صحنه‌های سَبُک و مسخره‌ای برای ترساندن آن‌ها در لحظه طراحی نماییم.

بسیار جالب به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که توسعه دهندگان پلی استیشن ۵ را به عنوان پلتفرم اصلی این اثر معرفی نموده اند. این کنسول در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس جهانیان قرار خواهد گرفت. مثل همیشه می‌توانید نظرات خود را راجع به این بازی در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید :  تماشا کنید: فرندشیپ روبوکاپ در Mortal Kombat 11: Aftermath

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Novinspot
`