مایکروسافت علت خریداری استودیوی Ninja Theory را توضیح می‌دهد
مایکروسافت علت خریداری استودیوی Ninja Theory را توضیح می‌دهد

مایکروسافت علت خریداری استودیوی Ninja Theory را توضیح می‌دهد

در کنفرانس ایکس باکس نمایشگاه E3 امسال، مایکروسافت طی حرکتی غافلگیر کننده اعلام کرده که حق مالکیت ۵ استودیوی توسعه دهنده‌ی بازی را به دست آورده است. یکی از آن‌ها یک تیم کاملاً جدید بود که در سانتا مونیکا استقرار دارد: Playground Games (سازنده‌ی مجموعه‌ی Forza Horizon)، استودیوی Compulsion Games (سازنده‌ی We Happy Few و Contrast)، استودیوی Undead Labs (سازنده‌ی مجموعه‌ی State of Decay)، استودیوی The Initiative و بالاخره استودیوی Ninja Theory (سازنده‌ی بازی‌های Heavenly Sword و Hellblade: Senua’s Sacrifice).

این گزارش بسیاری از طرفداران را هیجان زده کرد. مخصوصاً حالا که استودیوی سازنده‌ی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به یک استودیوی داخلی تبدیل شده است، طرفداران مشتاق‌اند ببینند که ایکس باکس چه برنامه‌ای برای این استودیو دارد. دیدن اینکه یک استودیو که از طرف منتقدان تحسین فراوانی شده است، اکنون تحت پرچم ایکس باکس قرار دارد، بسیار خوشحال کننده است. رئیس استودیوهای مایکروسافت، آقای Matt Booty، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamesIndustry.biz علت خریداری استودیوی Ninja Theory را توضیح داد.

علت آن سرویس Game Pass ایکس باکس بود. هم اکنون سرویس Game Pass شامل بسیاری از بازی‌های انحصاری می‌باشد و مایکروسافت قول داده است که انحصاری‌های بیشتری در همان روز عرضه‌ی بازی، بر روی این سرویس قرار گیرند. به دست آوردن حق مالکیت استودیوی Ninja Theory محتوای موجود در این سرویس را بیش از پیش گسترش خواهد داد. او در مصاحبه با GamesIndustry.biz گفت:

وقتی درباره‌ی سرویس Game Pass و اینکه چه چیزی باعث می‌شود مردم به سمت آن جذب شوند فکر می‌کنید، وقتی به محتوای موجود در Game Pass فکر می‌کنید متوجه می‌شوید که ما خوشبختانه برخی از فرنچایز های بسیار بزرگ را در اختیار داریم مانند Halo، Gears of War، Forza، Minecraft، Age of Empires و… این فرنچایز ها بسیار خوب توسعه یافته‌اند. من از عمداً از واژه‌ی فرنچایز استفاده می‌کنم. چون‌که این بازی‌ها اصولاً چند پلتفرمی هستند و به جز ایکس باکس نیز می‌توان آن‌ها را بر روی پلتفرم‌های دیگر دید. آن‌ها میلیون‌ها بازی باز دارند و نسخه‌های قبلی آن‌ها ممکن است یک دهه قبل یا حتی بیشتر عرضه شده باشد.

Booty همچنین اشاره می‌کند که به عقیده‌ی مایکروسافت، Game Pass راه خوبی است که بازی بازان بتوانند برخی از بازی‌هایی که تا کنون تجربه نکرده‌اند را امتحان کنند. او در پاسخ به سؤال “چرا استودیوی Ninja Theory؟” گفت:

یک مشخصه‌ی عالی استودیوی Ninja Theory این است که این استودیو حول محور ایده و خلاقیت می‌گردد و شخصیت‌ها، داستان سرایی و فضای بازی برای آن‌ها در اولویت قرار دارد. این ویژگی آن‌ها دقیقاً همان چیزی است که به درد ما می‌خورد. همان چیزی است که می‌خواهیم به بازی بازان، مخصوصاً آن‌هایی که در سرویس Game Pass هستند، ارائه کنیم. با محتوایی که منحصر به فرد است، تنوع دارد و جدید است و به کارهایی که می‌خواهیم با فرنچایز های بزرگ‌ترمان بکنیم، ارتباطی ندارد.

این دلیل برای همه‌ی استودیوهایی که مایکروسافت آن‌ها را خریده است، صدق می‌کند. از بازی زامبی کشی استودیوی Undead Labs یعنی State of Decay 2 (که هم اکنون در سرویس Game Pass موجود است)، گرفته تا بازی جهان باز ماشین بازی استودیوی Playground Games یعنی Forza Horizon 4. تجربه‌های متفاوتی در Game Pass ایکس باکس وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید :  لو رفتن بازی‌ها SNES سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

اگر می‌خواهید خودتان سرویس Game Pass را امتحان کنید می‌توانید به صورت رایگان دوره‌ی ۱۴ روزه‌ی آزمایشی آن را تجربه کنید. اگر از این سرویس راضی بودید می‌توانید هم اکنون اشتراک ماهیانه‌ی آن را با قیمت ۲ دلار خریداری کنید. قیمت معمولی آن ۹٫۹۹ دلار در ماه می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Novinspot
`