Elden Ring

سازنده Elden Ring قصد تجربه بازی را ندارد

بازی های مرتبط

همانطور که می‎دانید، تنها دو ماه تا عرضه بازی Elden Ring زمان باقیست. به همین سبب و به جهت افزایش هایپ برای انتشار بازی، مجله EDGE مصاحبه‎ای با سازنده آن و رئیس استدیوی FromSoftware، یعنی آقای «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) انجام داده است. آقای میازاکی، به سوالات جالبی پاسخ داد و در نهایت، مطلبی عجیب را عنوان کرد. ایشان ذکر نمود که نمی‎خواهد Elden Ring را تجربه کند. با توجه به این که این بازی، جدیدترین و بالغ‎ترین ساخته ایشان است، این گفته بسیار عجیب به نظر می‎رسد. با این حال، وی دلیل این مسئله را به طور کامل شرح داد. در ادامه مطلب، همراه وبسایت نوین اسپات باشید.

در مورد نبود حلقه در بازی Elden Ring، از آقای میازاکی سوال شد. ایشان این مسئله را به طور کامل پاسخ داد.

برای این انتخاب‎مان، دلایل مختلفی داریم. اول این که در عناوین گذشته‎مان، خصوصا Dark Souls، از حلقه‎ها به عنوان آیتم‎های قدرتی، استفاده نمودیم. در Elden Ring، از Talismans استفاده خواهیم کرد که آزادی بیشتری در زمینه طراحی داشته و می‎توانیم آیتم‎های متنوع‎تر و جالب‎تری خلق کنیم. در دنیای Elden Ring، حلقه‎ها به صورت فیزیکی وجود دارند اما می‎شود گفت آیتم‎های منحصر به فردی هستند که بیشتر به داستان و شخصیت‎های خاص مرتبط‎اند. به همین دلیل، می‎خواستیم به نحوی، این حلقه‎ها جایگاه خاصی در دنیای Elden Ring داشته باشند و با Talismans که آیتم‎های قدرتی قابل استفاده هستند، متفاوت باشند.

پس از این سوال، آقای میازاکی ذکر کرد که نمی‎خواهد Elden Ring را بازی کند. به نظر ایشان، با توجه به مدت زمان بسیار زیادی که صرف ساخت این اثر کرده، دیگر آن حس تازگی و طراوت را برایش ندارد.

به احتمال زیاد، در نهایت هیچوقت Elden Ring را بازی نکنم زیرا این اثر، بازی‎ای است که خودم ساخته‎ام. این مسئله، به نوعی قانون و سیاست من است. اگر بازی را تجربه کنم، ناشناخته‎هایی را که یک بازیکن تازه نفس با آنان روبرو می‎شود، نخواهم داشت. تمام این رازها برایم شناخته شده خواهند بود. به هیچ وجه حس بازی کردن از آن نخواهم گرفت. اما اگر روزی خواستم بازی را تجربه کنم، این اثر نزدیک‎ترین بازی به آن عنوان ایده آلی خواهد بود که همیشه می‎خواستم تجربه کنم. نمی‎گویم این همان بازی جهان بازی است که می‎خواهم بسازم، جهان باز بودن این اثر فقط باعث می‎شود تجربه ایده آلی که در ذهنم هست، غنی‎تر شود. بسیاری از ویژگی‎ها و ماجراجویی‎های که از یک بازی ایده آل خواسته‎ام، در Elden Ring نیز وجود دارند. به همین دلیل، این بازی نزدیک‎ترین عنوان به بازی ایده آل من است.

عنوان Elden Ring مناسب کسانی خواهد بود که دنبال گشت و گذار و جست و جو در دنیایی گسترده هستند. این مسئله را باید مدیون خلاقیت استدیوی FromSoftware و محتوای متنوعی بود که در این بازی گنجانده‎اند.

ما می‎خواستیم جهانی خلق کنیم که گشت و گذار در راز و رمزها و مناطق ناشناخته آن، لذت بخش باشد. به همین دلیل، می‎خواستیم محتوایی خلق کنیم که ماجراجوها به دنبالش بروند. علاوه بر این‎ها، موقعیت‎های راز آلودی را خلق کردیم که بازیکن در جاهای مختلف در باره‎شان بشوند و یا مطالبی را بخواند. سپس ترغیب شود که خودش این مکان‎ها و وقایع را یافته و تجربه نماید. تنوع، مسئله مهمی بود که در طول توسعه بازی، می‎خواستیم به آن دست یابیم. من به شخصه باور دارم که توانستیم به آن سطح از تنوعی که می‎خواستیم، برسیم.

نکته دیگری که در این مصاحبه ذکر شد، مسئله نبرد بر روی اسب بود. این ویژگی، به هیچ وجه به بازیکن تحمیل نخواهد شد. هر مبارزه‎ای را که بخواهید، می‎توانید بدون اسب نیز انجام دهید. استفاده از اسب برای مبارزه، تنها یک استراتژی جدید است که در این بازی گنجانده شده.

بیشتر بخوانید :  اطلاعات جدیدی در خصوص Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

بازی Elden Ring قرار است در تاریخ 25 فوریه سال 2022 (6 اسفند ماه) بر روی پلتفرم‎های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‎های شخصی، در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

`