Amnesia Rebirth
Amnesia: Rebirth

Amnesia: Rebirth مخلوطی از SOMA و Amnesia خواهد بود

بازی های مرتبط

استودیوی Frictional Games تبحر بسیار زیادی در ساخت بازی های ترسناک دارد. توسعه‌دهندگان با تجربه‌ی این تیم بازی ساز، تا به امروز عناوین درخشانی را ساخته و تحویل مخاطبان داده‌اند. از میان آنها می‌توان به عناوینی همچون SOMA و Amnesia Dark Decent اشاره کرد. هر کدام از دو بازی یاد شده، توانستند خاطرات بسیار خوشی را برای طرفداران بازی های ترسناک رقم بزنند و لحظات پرتنشی را برای آنها به وجود آورند. هرکدام از عناوین مذکور این ترس را به گونه ای منحصر به فرد و متفاوت، به بازی کننده ارائه می‌داد. می دانیم که این استودیو هم اکنون مشغول توسعه‌ی بازی جدید خود یعنی Amnesia: Rebirth می‌باشد. تا به امروز اطلاعات متعددی در خصوص این اثر به دست آورده‌ایم و توانستیم با ماهیت کلی آن، آشنا شویم. به تازگی توسعه دهندگان در خصوص این بازی، بیشتری به اشتراک گذاشته اند. پس اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید، در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

به تازگی مصاحبه ای از سمت پایگاه خبری تحلیلی یوروگیمر با کارگردان اجرایی Amnesia: Rebirth یعنی آقای توماس گریپ تدارک دیده شده است. وی در این مصاحبه در خصوص بازی و روند توسعه‌ی آن صحبت کرد و اطلاعات بسیاری را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌ی های ایشان، اثر جدید توسعه‌دهندگان، تلفیقی از Soma و Amnesia Dark Decent خواهد بود ‌ از آنجایی که عنوان Soma تمرکز بسیار زیادی بر روی روایت داستان هیجان انگیز و تنش‌زا داشت و Amnesia Dark Decent تمرکز بسیار زیادی بر روی گیم پلی متفاوت. قرار است که Amnesia: Rebirth برترین نکات عناوین پیشین را به ارث ببرد و یک عنوان کامل و منحصر به فرد را به مخاطبان خود ارائه نماید. توجه شما عزیزان را به قسمتی از گفته های کارگردان اجرایی بازی در این خصوص جلب می‌نمایم:

بیشتر بخوانید :  Hitman 3 هنوز وارد مرحله‌ی توسعه نشده است

می‌توان گفت که عنوان Amnesia Dark Decent فرمول تکامل یافته Penumbra را استفاده کرد و به اعتقاد شخصی خودم، SoMa بازی بسیار کامل تر و ترسناک تری به شمار می‌آید. سوما بازی کنندگان را به شیوه‌ای منحصر به فرد می ترساند و مخاطب، ارتباط بیشتری با آن برقرار می‌کرد. اتمسفر این اثر بسیار گیرا طراحی شده بود. به صورت کلی باید گفت که از دو عنوان SoMa و Amnesia Dark Decent برای طراحی Amnesia: Rebirth الهامات بسیار زیادی گرفته ایم. روایت SOMA و همچنین گیم پلی Amnesia Dark Decent برای اثر جدیدمان، بسیار الهام بخش بودند. فکر می‌کنم که بازی کنندگان، دقیقاً همین پکیج را می خواهند و به دنبال یک بازی ترسناک بی نقص با المان های گیم پلی متفاوت و همچنین روایت گیرا می باشند.

تک تک کارمندان استودیوی ما تا به امروز، تجربه های بسیاری به دست آورده اند و توانستیم اعتماد به نفس زیادی کسب کنیم. حال تمام تجربه و تمرکز خود را بر روی Amnesia: Rebirth جمع آوری نموده ایم تا بتوانیم بازی ترسناک‌تری را به مخاطبان ارائه دهیم. در روند بازی، هیولاهای ترسناکی در مسیر شما قرار خواهند گرفت و مشکلات بسیاری در مسیر شما وجود خواهد داشت اما مهمترین عنصری که شما را خواهد ترساند ، اتمسفر و نحوه‌ی روایت و همچنین روشهای استفاده از المان ها برای تشکیل گیم پلی، می باشد.

طبق تریلرها و اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است، اکثر المانهای گیم پلی درست همانند نسخه های پیشین این فرنچایز طراحی شده‌اند. بازی کنندگان باید محیط را با دقت جستجو کنند و منابع مختلفی را برای زنده ماندن به دست آورند و در مصرف آنها صرفه‌جویی کنند. توسعه‌دهندگان اظهار داشته‌اند که Amnesia: Rebirth قصد دارد تا فرنچایز را در جهات جدیدی به جلو حرکت دهد.

لازم به ذکر است که عنوان مذکور توسط فروشگاه استیم و همچنین GOG و اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت. مثل همیشه می‌توانید نظرات خود را راجع به این بازی در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. همان‌ظور که ذکر شد، Amnesia: Rebirth در تاریخ 20 اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (مصادف با 29 مهر ماه سال جاری) در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت. تمام اخبار مربوطه توسط وب سایت نوین اسپات پوشش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  تماشا کنید: معرفی بازی The Medium

اگر از طرفداران Amnesia: Rebirth هستید، با مشاهده و دنبال کردن پروفایل مخصوص بازی از آخرین اخبار، تریلرها، مقالات، راهنماها، نقد و بررسی‌ها و …. مربوط به آن آگاه شوید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

اولین نفری باشید که نظر میدهد...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Novinspot
`